Underbara jul

Nu är dom sista julklapparna köpta! Om jag inte får för mig att köpa mer vill säga. Egentligen borde jag inte göra av med några pengar alls när situationen är som den är men det är klart att jag vill skämma bort min underbara pojkvän och min underbara familj! Hade jag kunnat hade det vart julafton för alla nära varje dag!
Nu ska jag bara pusta ut och vila hela kvällen. Imorn är det storstädning i lägenheten som gäller. Allt ska vara fint och rent när familjen kommer.


Åh! Dom är så himla fina! Alla paketen har en egen färg på sin rosett, nästan iaf. Hade velat visa ett bättre kort men så kul ska vi inte ha. Dom ska inte kunna gissa sig till paketen innan och nu är dom gömda så inte ens älsklingen vet vart dom är heller ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super fina:D

2008-12-17 @ 18:53:10
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Fina

Vilka fina paket du har gjort! Mycket finare än mina. Hittade ett så himla fint omslagspapper i en design/inredningsbutik som jag nu i efterhand ångrade att jag inte köpte.. Men what to do, det finns inte en sportmössa att jag skulle göra om paketen nu bara för att jag ville ha ett annat papper =)

2008-12-17 @ 21:55:26
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0