Svårt med gamla hus


En svensk kompis till min chef tyckte att jag skulle bli modell pga mina ögon. Hej å hå du. Att jag har blåa ögon det vet jag, men fotogenisk är jag INTE. Det ser väl vem som helst ;)

Nu är jag trött! Pratade med mamma och syster när jag kom hem från jobbet och var tvungen att avsluta så jag kunde bli klar med disken innan natten kommer! Diskberg med andra ord! Fick värsta rycket sen och började städa köket också som var vidrigt rent ut sagt. Det svåra med att bo i ett gammalt hus är att försöka ha det kliniskt rent.

Igår kväll kom Kristin förbi här hemma och hon, jag och Zacarias beställde hem god sushi! Sjukt vad gott det är. Och jag som aldrig hade ätit sushi i Sverige för att jag inte trodde att jag gillade det. Sen mös vi bara här hemma framför tvn och under duntäcket tills det var dags för Kristin att åka hem och för mig att lägga mig i sängen.
Nu kom precis karln hem och jag tror vi båda är för trötta för att göra någon mat, hihi ;) kan ju bara sluta med en sak!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har hört det förr, tror jag och Novali prata om det förut, det är nått med oss 3 & våra blåaaaa ögon:D

Du skulle va guld som modell:D

2008-12-04 @ 21:43:00
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Veronica

mina är köpta på bikbok men dom finns lite varstans typ gina tricot, veromoda och vila :)

2008-12-05 @ 11:07:31
URL: http://humlisen.com
Postat av: Lova

Du har fått en utmärkelse på min blogg! :D



Kraam!

2008-12-05 @ 12:18:48
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0