Jag vill ha mjölk!

Idag var det inte lätt att gå upp. Inte var det så lätt att somna heller när man är helt tjock i halsen och ska försöka hitta en ställning som passar för andningen! Nu sitter jag dessutom och äter rostade mackor (Som blev en aningens för brända) med Gaseosa (Typ sockerdricka) då mjölken är slut till min oboy! Snacka om oglamorös frukost!
Men fredag är det iaf. Helg för min del och det behövs!

När Zacarias klev upp klockan 8 imorse var jag som en Zoombie. Han sa hejdå men kom snabbt tillbaka och undrade vart hans nycklar var! Haha jag fick lite panik och undrade var jag kunde ha lagt dom efter gårdagens alla gömmor. Jag hittade dom nu iaf, i en h&m påse bland alla mina örhängen ;D

Kommentarer
Postat av: erica

klockan 10 - vilken lyx :)

2008-12-12 @ 10:22:10
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0