Förbaskade bakterier

Neh nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge. Men vad har man att göra egentligen när man är sjuk? INGENTING. Jag tror jag har kollat in på varje blogg minst tre gånger bara idag så nu får det vara nog! Och då ska tilläggas att jag vaknade precis innan tolv. Sitter här under duntäcket med luvan på huvudet och snorar ikapp med mig själv. Det är verkligen inte kul att vara så här jäkla förkyld! Hade velat ta mig nånstans där de säljer julklapps papper så jag kan fixa med mina julklappar idag. Frågan är bara vart man vågar visa upp sig när man ser ut såhär. Inte för att jag bryr mig om att jag är osminkad och håret inte är nyduschat utan för att folk ska bli rädda!

Så här mycket hade jag att bjuda på ;) Middagen igår blev fantastisk! Min karl är fantastiskt! Alltid!

Kommentarer
Postat av: Jessica

kom på att det va i Australien o inte Nya Zeeland, hon ska designa kläder..

2008-12-13 @ 15:34:55
URL: http://stekarsenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0