Dags att ta fram granen?


(Granen förra året)

Det är inte klockt vad dagarna är sega på jobbet såhär på vintern! Jag ska inte säga att vi lever på turisterna, eller jo det kanske jag ska! Många av våra kunder är "icke-spanjorer" och självklart är det vissa som bor här året runt även om dom inte är spanjorer men det är verkligen skillnad! Men vad gör man inte när man inte har kunder, jo man pysslar med julen i skyltfönstrena! Jag är så himla sugen på att ta fram granen här hemma nu också! Den är ju ändå så liten och söt och tar inte alls så mycket plats! Tror faktiskt jag gör det ikväll ;)

Gick och handlade efter jobbet, jag tror jag kan bli tokig på de som inte har lärt sig höger och vänster! 90% av spaniens bilister ligger ALLTID i höger filen, vafan ska dom dit och göra? Håll er till vänster om ni inte ska köra om! Likadant är det i mataffärerna. Vagnarna finns det inge styr på, dom är överallt! Jaja!
Ska göra lite pannkaka idag till mig och kärleken iaf! Vill visa att jag faktiskt kan vara en bra flickvän ibland också och inte bara psyko! Man ska vara rädd om den man älskar helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0