Vill klargöra en sak

Okej.
Ni är underbara mina vänner och alla som bryr sig om mig.
Jag är superglad att ni bryr er och tänker på mig.

Men nu äre det så att jag har valt att bo här i Spanien och Marbella Och ingen kan tvinga mig att bo kvar här och ingen kan tvinga mig att åka härifrån. Jag bestämmer allt detta själv. Jag åkte hit för att stanna som barnflicka som 6 månader. Jag bytte jobb och boende och nu har det gått 10 och jag trivs jätte bra.
Jag är inte bara här pga min pojkvän, mycket pga av honom Ja, men inte enbart. Jag har fått en ny erfarenhet och lär mig nya saker hela tiden. Jag gillar att se ett annat land och lära mig nya människor, kulturer och platser.
Marbella däremot, Ja kanske är det till 95% pga Zacarias. Den dagen jag inte kommer vara med honom längre kommer jag inte heller vara kvar i Marbella.
Marbella = Zacarias.
När jag är klar i Marbella kanske det inte blir Sverige som står på tur. Då kanske jag vill nån annanstans. Man ska aldrig säga aldrig om Sverige men jag tänker inte heller säga Ja.
Jag hoppas jag kommer leva med Zacarias i en lång framtid och är det inte i Marbella kanske nån annanstans.

Hur som helst. Jag kommer hem när jag känner att jag vill det.
Jag är jätte tacksam för erat stöd och allt men ingen kan få mig att ändra mina åsikter pga av era.

Önska vi kunde vara på samma plats, tillsammans.
Älskar er, alla!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja men gumman, det är klart du ska göra precis det du känner för!Varför inte liksom?!
Du är fett stark som gör det du känner för, med eller utan pojkvän. You go girl!

2007-09-14 @ 13:23:13
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: malin

Tycker det du sager ar klockrent! du ska gora precis som du kanner och det ar ju det det handlar om att leva i nuet, para ser feliz=)..Min mob funkar inte alltid och jag har alltsa ett problem att fa tag pa dig ikvall! men om du vet var enforex ligger? isafall sa kanske du kan komma till skolan vid kvart i tolv, sa kan jag mota dig dar?! hoppas du ser detta, jag vantar dar sa far jag se om du kommer eller inte! vore jatteroligt om du foljde med ut ikvall..kram malin

2007-09-14 @ 17:27:48
Postat av: Linda

Jag vet inte exakt var enforex ligger men jag vet var Zara ligger om det är i samma byggnad? :)
Får väl försöka lista ut på nått sätt.

2007-09-14 @ 19:56:04
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: jenny

Det är väll klart att det ska vara så! Jag tycker att du är tuff som går din egen väg! love you! Tänker på dig!

2007-09-14 @ 23:27:48
Postat av: Linda

Tack Jenny.. du är underbar :)
Tänker på dig. Hoppas allt går bra i lägenheten med er.

2007-09-15 @ 19:26:23
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0