Tivoli World

image151

Förra söndagen åkte äntligen Zacarias och Jag iväg till Tivoli World i Benalmadena.
Som jag har tjatat på att få åka dit.
Vi hade en underbar dag. Karusell efter karusell.
Tyvärr blev jag lite besviken på utbudet av godissaker. Fanns nada.
Sen jämförde jag visserligen det med Gröna Lund som inte ens går att jämföra.. Storleksmässigt var det en stor skillnad.
Men kul hade vi. Efter blev det iväg till Funny beach och gokart åkande. 

   

1. Jag torr och härlig.
2. DYNGSUR efter ett åk med en vattengrej.
3. Tivolis svar på frittfall .. jag trodde på allvar att jag skulle dö.
4. Zacarias i regnrocken man fick för att åka vattengrejen. Men den funka inte så bra.

Kommentarer
Postat av: Veronica

ååh, vad roligt!

2007-09-28 @ 09:06:26
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Erica

Fick värsta flashbacksen! Du ser precis ut som du gjorde när du var liten på bild 1 i ansiktet ^^ åååh

2007-10-15 @ 20:34:18
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0