Sevilla

image130

Var kanon.
Har vart på tusen ställen känns det som. Minns inte ens namnet på allt.
Allt från små byar till större orter. Alla möjliga spanjorer har jag dessutom sätt.
Ibland var jag nästan rädd för att bli rånad haha ;D galna spanjorer på gatorna.

Men de var kanon. Hotell var kanon. Middagarna och luncherna lika så och jag hade två underbara dagar.
Passade på att åka till ett ställe och bada också.
Att sitta i en bil en hel dag (2 dagar) var inte det härligaste. Lagom äcklig man kände sig.

Ikväll blir det middag ute med Zacarias. Får se om jag tar en sväng innan med jobbarkompisarna till chefernas nya cafe/resturang/bar/vadenuvar. Dom skulle tydligen bjuda på dricka.
Imorn blir det utgång. Cicci fyller 24 och jag är ledig på söndag.. wii!

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad mysigt du har det!

2007-09-09 @ 11:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0