Nikki Beach

image153

Har precis kommit hem från jobbet. Puerto Banus har vart som en död stad idag. Inge folk alls, och inte ens folk på gatorna. Man märker att det är oktober imorn och sommaren börjar närma sig sitt slut.
Men det är skönt. Om chefen förstår detta rätt kommer vi nog stänga söndagar snart och det betyder att jag blir ledig mer helger.. wohoo.

Ikväll är det Nikki Beach som gäller. Har aldrig vart där så ska bli riktigt intressant att se om det är så häftigt som alla verkar tycka att det är. Dom har avslutningskväll ikväll så efter 21 är allting gratis. Lika bra det annars hade man nog inte haft råd. Dresscode red. Får se om man lyckas få ihop nått rött. Är inte direkt en färg jag äger mycket av.

Ne ska skynda mig in i duschen nu så jag kan röra mig iväg till Mirella och ladda upp inför kvällen.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fin söndag! :)

2007-09-30 @ 17:12:47
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Elin bergh

JAAAAAA MEEED! whooohooo

2007-09-30 @ 20:12:14
Postat av: Erica

Tack att jag fick låna det :P
hade jag gjort ändå om jag inte fått det eftersom du såg EFTER att jag hade lånat det :P

2007-10-01 @ 13:08:04
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Elin

nu ar jag framme!!!! letar efter ett hem nu!!!ringer dig snart nar ja skaffat orange! Puss

2007-10-03 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0