Tystnad

Det är helt tyst hemma hos oss, fast alla tre är hemma och fast alla är i samma rum, Zacarias, Jag och Katten.
Det enda som hörs är klockan på väggen och en bok som det bläddras i. Konstig tystnad.
Men det är bara för att Zacarias pluggar till nån jätte stor grej nästa vecka och då är det lika bra att vara tyst.

Har nästan precis kommit hem från en lång promenad. Jag och Mirella fick för oss att till ett av våra shoppingcenter. Nånting som aldrig gjorts förut. Bil eller buss är det som gäller.
Men det var riktigt skönt faktiskt. Kollade små hundvalpar också och jag blev helt kär i en. Tror jag ska köpa en söt liten rackare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha do it! ja s`g en ekorre ig`r som ja ville ha men det blir nog svàrt att smuggla hem sen! haha tror inte Lasse liten làter mig ha en heller! Puss Elin in Barcelona

2007-10-04 @ 18:48:59
Postat av: Anonym

álskar att vi bor i samma land!

2007-10-04 @ 22:33:46
Postat av: Novali

jag har aldrig saknat dig så mycket som jag gör när jag är här hemma i norrtälje!

2007-10-05 @ 18:26:50
Postat av: Novali

tell me how will i know who you are

2007-10-05 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0