Bara lite trams

Jäkla konstigt väder. Igår hade jag höstkläder på mig (och då inte ens jacka) och det var alldeles för varmt. Folk gick omkring i shorts, idag däremot är det konstigt väder och höst i luften.
Bienvendo a Espana.

Idag är en riktigt mjukisbyxormedtjocktröja dag.
Spanska plugg och fix i trädgårn har stått på dagens lista.
Är så glad att jag äntligen tagit tag i skolan och spanskan. Snart kanske man kan göra lite framsteg.
Nästa vecka blir det måla om vardagsrum och besök till IKEA. Woohoo.. äntligen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska också försöka komma igång med
spanskan nu. Carmen som jag jobbar med är från Spain...
Kanske vi kan prata sen *troligt*

2007-11-01 @ 02:44:56
URL: http://johannazetterberg.blogg.se
Postat av: Veronica

naaw, kan jag inte få se lite fina bilder på plazet ni bor i?

2007-11-01 @ 13:28:35
URL: http://humlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0