Sjuk och jäklig

Usch, fy och blä! Idag är en sån där jobbig dag. Halsen är svullen till tusen och det gör ont så fort jag sväljer eller pratar, och huvudet känns som en enda stor ballong fylld med helium som är på väg att smälla vilken sekund som helst. Är inne på min andra kopp te nu och försöker bli bättre. Minns visserligen från förra året exakt vid den här tidpunkten så blev jag också såhär. Tror det är kylan på kvällarna och inne i husen som kommer som en chock efter sommarens värme. Det är ju ändå trots allt kalla Novemberkvällar även i Spanien.

När jag var yngre kunde jag ibland tycka att jag var sjuk om jag inte ens orkade gå upp ur sängen, om det var ett prov som var alldeles för svårt och jag behövde en dag extra, (jo jag har faktiskt gjort så en gång) eller om jag på fredagarna skulle åka iväg till min far överhelgen.
Nu vill jag inte vara sängliggandes däremot, det är fredag och det suger.

Kommentarer
Postat av: Veronica

hm, jag måste smittat dig via cyberrymden.. För ja e precis lika dan just nu. Pluss yrseln då. Jäkla skiit!

2007-11-10 @ 11:08:42
URL: http://humlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0