Grattis på fars dag

Usccccccccch så sjuk jag är. Var bättre ett tag igår men idag kan jag knappt ens prata. Rösten har vart på väg bort ett flertal gånger ikväll. Så drygt! Kanske inte var så bra ändå att jag gick ut och träffade Malin och Mirella igår men vafaan.
Hamnade på en jätte bra resturang på paseon (strandpromenaden). Sen var tanken att vi bara skulle ta en drink på en bar i gamla stan. Men efter den drinken gick vi vidare till ett annat ställe och efter den drinken tillbaka till där vi var i början. Fast efter den drinken var vi faktiskt duktiga nog att ta en taxi hem.
Sitta på krogen och nysa och vara sjuk var inte direkt det hetaste men försökte göra mitt bästa, tror jag lyckades rätt bra ändå. Lite smink och snygga kläder så var man fitt for fight.

Idag blev det dessutom att börja måla taket också så jag kan renovera klart vardagsrummet snart. Att jag inte bara kan ta det lugnt när jag är sjuk.
Nu blir de iaf te och svenskt godis!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet att du är lite impad ;)

2007-11-12 @ 11:40:45
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Veronica

jag kämpar verkligen med att bara ta hand om mig själv.. o mårty o smilla.. ändå är det dom som drabbas värst. hatar att ja ska hjälpa alla andra hela jävla tiden, typ mamma o pappa.. bläääääääää.. tack för att du finns älschkling

2007-11-12 @ 16:30:01
URL: http://humlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0