1 år idag

82200-11

Helt otroligt vad tiden går fort. I ett år har jag nu bott i Spanien och Marbella, och inte en chans att jag trodde att jag skulle vara här sålänge när jag för ett år sen försökte hålla tårarna inne. När jag skulle försöka säga hejdå till alla.
Jag har upplevt så mycket saker och lärt mig ännu mer sen jag kom hit.
Nått jag däremot skulle vilja ändra på var hur ofta jag har träffat min familj och mina vänner.
Saknar er något oerhört mycket!!
Så fort jag börjar plugga ska jag se till att komma hem oftare.

Kommentarer
Postat av: Novali

jo men vore roligt att åka tillbaka, hänga med ross och co och bara leva livet, kan ta något annat ställe också ;D

2007-11-05 @ 17:07:51
Postat av: Johanna

! helt år! Gud va tiden går. Tyckte inte det va länge sen vi va i stan på ditt makeup prov och snacka om du skulle åka eller inte:)
Tur att du åkte;)

2007-11-06 @ 02:30:43
URL: http://johannazetterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0