En dag i Bohemiska Granada

Shit vad tiden går fort.
Har bott i Marbella över sex månader nu. Förlåt alla där hemma.
Sa ju att jag skulle komma hem efter sex månader men som ni vet så blir det inte så. Förlåt förlåt.

Har vart i Granada idag på tävling med karln. Den här gången tog vi oss en sväng in i själv staden också.
Jätte fin stad.
SYRRAN DU SKULLE ÄLSKA ATT BO DÄR.
Bara bohemiska människor överallt. Jag ljuger inte om 90 % av befolkningen är bohemer.
De flesta har dreads, bohemiska kläder eller liknande och nästan alla hade hund.
De sitter på gatorna, spelar musik på gatorna, går omkring på gatorna, röker på, på gatorna.
Bland allt mys lever dessa och runt om i staden såg man massa graffitimålningar, riktigt snygga.
Helt sjukt att se den här staden.. jag blev riktigt chockad att se så många av samma typ på ett och samma ställe hehe.
Lyckades få massa kort idag också!
        

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Va fina ni är! Saknar dig gumman, 23 dagar kvar!!

2007-05-07 @ 11:58:31
URL: http://alexandrasvarld.blogg.se
Postat av: novali

coolt!
jag har dock tappat stilen totalt och känner mig mer eller mindre som en grottis. men snart är sommaren här och skolan över, längtar som fan. snart kan jag äntligen komma ner och njuta lite av livet där nere.
tacka ja till lägenheten, det behöver du!

2007-05-07 @ 12:16:48
URL: http://novali.blogg.se
Postat av: Anonym

JAG HAR FÅTT PRAKTIK ALLA ÅTTA VECKOR NERE I MARBELLA! LOVE ME!

2007-05-07 @ 19:17:37
Postat av: Erica

När jag ser dig på korten så vill jag bara krama om dig.

2007-05-07 @ 20:47:27
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0