Oh my! Bondbränna

Höll pâ att byta om, ser mig själv i spegeln.
HERREGUD!!
Hade ett stort solbrännt V pâ bröstet.
Var ute och gick med en vän igâr och hade en V ringad t-shirt pâ mig.
Var inte alls länge men ändâ lyckades jag fâ denna enormt fulla bränna.
Hoppas för gudsskull att blâsten som blâser utanför är varm sâ jag kan lägga mig i solen och försöka pressa bort den.
Sâ här kan man bara inte se ut. 
Oj vad utseendefixerad jag lät nu. Men jag tror ni förstâr problemet.

Fick äntligen sova med min underbaring igâr.
Han somnade i mina armar redan i soffan, självklart jag ocksâ.
Sen la vi oss pâ sängen istället.
Somnar om pâ nytt.
Vaknar och han vill att jag ska stanna.
UNDERBART.
Vi lyckades sova igenom hela natten bâda tvâ utan att det klia eller var varmt.
Att man kan tycka om en person sâ mycket. Sâ härlig känsla.


Kommentarer
Postat av: Elin-fatima

sweeet

2007-03-09 @ 12:19:35
URL: http://fiafialotta.blogg.se
Postat av: Elin-fatima

booonnraggare!

2007-03-09 @ 12:58:55
URL: http://fiafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0