Granada

En helg till är passerad.
Har vart med underbaringen i Granada idag.
Han hade tävling i sin kanske något annorlunda sport.
Inget man är van med att se i Sverige iaf.
Riktigt skoj var det.
Att så små bilar kan vara så roliga att kolla på.
Jag lekte paparazzi hela dagen och fotade till tusen.
För er där hemma som inte vet så tävlar han med radiostyrda bilar.
Något som är väldigt stort i Spanien och där spanska mästerskap och tävlingar hålls.
Grymt som sjutton hehe.
Nästan så jag blev sugen på att köra.. Drömde mig bort hur jag skulle måla min bil :D haha.
Rosa, svart och vit.. och nått coolt mönster.
Fast den hobbyn är alldeles för dyr för mig. Inte direkt billigt.
Ne nu får jag ge mig.
Tänk er att se mig stå bland massa grabbar & gubbar och köra aset i min bil..
Haha kanske vore nått ändå!

image39

(Min underbaring i grått fick vara med på kort också)

Kommentarer
Postat av: Hmm

I aint saying your a golddigger....but you your not messing with no broke nigger!

2007-03-26 @ 09:43:37
Postat av: Erica

Hahaha! :) det hade jag velat sett dig göra ^^ Du bland massa gubbar och bilar ^^ neeeeeeeeeeeeeeeey

2007-03-26 @ 10:39:38
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Haha jo men vadåra? :D det är bara kasta upp en nakenbild på bloggen :P ta bort ansiktet bara :P eeeh :D eller inte!

Saknar dig hjärtat mitt.
( tack för att du verkligen stöttade mig i mitt gbg-tänkande igår. P lät inte allt för omöjlig sen. Linda, jag tror jag har hittat mitt mål i livet :) )

2007-03-26 @ 10:42:34
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

Hmm:

Eh va?

2007-03-26 @ 12:55:59
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0