Trip till Avila

Usch, idag mår jag inte alls bra.
Helt varm ihela kroppen, huvudet känns som en enda stor ballong med gas i.. och jag har ingen ork alls.
Började igår kväll när vi tog oss hem från Avila. Kanske har det med lite sömn att göra, konstiga mattider, lite dricka, och mycket stillasittande. Om inte tala om vindraget jag måste fått igår efter att ha haft fönstret öppet nästan hela vägen hem.

Var iaf i Avila ihelgen med Zacarias. Han hade tävling där så jag tog mig chansen att följa med.
Hur mysig liten stad som helst. Hade underbara dagar med honom. Suverän mat och helt kanon väder.
Blev en hel del bil tittande men det är kul när de är dom här stora spanska mästerskaps tävlingarna!
Fick bo på hotell också. Loves it!
Var en underbar resa. Dessvärre var inte vägen fram och tillbaka lika underbar.
På vägen hem stannade vi till på lite olika platser men att sitta i bilen i sju timmar är inge vidare.
Och inte när man mår illa och man bara vill hem men båda två var trötta för att köra. Men men.. Nu är vi hemma iaf.

(Lägg märke till första bilden, out.temp, dessutom var klockan närmare sex sju på kvällen. Gash, de var varmt.)

    

FICK MITT FÖRSTA GETINGSTICK IGÅR!! Getingfanskapet tar sig in i bilen och jag ser den inte och den sticker mig. Vem trodde att man skulle sitta i en Mini Cooper på spanska vägar nånstans mellan Madrid och Marbella och få sitt första getingstick. Inte jag då iaf.

Kommentarer
Postat av: Erica

Joda, nu sådär klockan ca21.00 på kvällen så tittar solen fram! :D

2007-07-09 @ 20:48:30
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

FYFAN VA VARMT!!!

2007-07-09 @ 20:48:52
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Va fin du är på bild nr3 hjärtat.

2007-07-10 @ 10:42:09
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0