Tarotläsning och god middag

Har precis kommit hem efter en god middag nere i Puerto Banus tillsammans med min Mamma, Syster, Cicci och Ciccis mamma. Hur trevligt som helst.
Vi fick alla dessutom en hand och tarot reading som de heter på engelska efter åt.
Helt sjukt vad de kunde stämma in.
Hand grejen beskrev att jag levde mycket pga av kärleken vilket stämmer till tusen.
90 % av att jag är kvar i Marbella är pga min underbara pojkvän.
Sen handlade det dessutom om poesi och skrivning.
Igår innan Zacarias åkte till USA skrev jag ett brev till honom om hur mycket jag tyckte om honom och kommer sakna honom nu när han är borta.

Tarotkort nummer 1 beskrev hur stress och dåliga dagar kunde gå ut över aggresion, både nu och på senaste.
Jag kunde genast se det i oss två som par som haft stressigt pga resa, pga pass, pga jobb och pga släkt som gått bort. Inte var de lättare heller när vi skulle vara i från varandra vilket visade sig i kort nummer två, Kärlek.
Jag tycker så otroligt mycket om min älskade. Han är verkligen mitt allt.
Cicci sa dessutom att Alexandra fick uppleva mycket av kort nummer 1. Jag var trött och när hon var här orkade jag ingenting och mycket kunde nog gå ut över henne. Jag ber så mycket om ursäkt både Alexandra och Zacarias.
Kort nummer 3 var att försöka skaffa mer connection, mer människor runt omkring sig.
Kan inte beskrivas bättre. Visst känner jag folk här nere men skulle nog behöva mer folk omkring mig, om inte min familj och mina vänner från sverige.
Kort nummer 4 handlade om självrespekt vilket jag inte har nånting alls. Jag lyssnar oftast alltid till andra människor och det här kortet sa att jag behöver få mer av detta.
Kort nummer 5 sa att jag måste lyssna på alla dessa kort och ta hand om mig själv bättre.

Det är läskigt vad kort kan ha så rätt.

Zacarias kom hem snart. De är så svårt att leva utan dig och två veckor känns som en oändlighet.
Jag hoppas de kommer gå fort. Tack för att jag fick höra din röst ikväll. Saknar dig massa!!

Kommentarer
Postat av: Erica

vafan tror du ja gjorde? :D

2007-07-29 @ 21:11:19
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Nu har hon fan gått för långt. NU har vi ledsnat allihopa. Hoppas du kommer hem snart så vi får gosa :) Ska bli kul att se dig så vi tjejer kan hänga igen - like the old time :)
Nu ska jag öppna presenter och äta smörgåstårta! :D Men det jag mest ser framemot är när vi firar våra tillsammans! :D

2007-07-30 @ 16:52:43
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Novali

du, ring hem till daniel när du har tid, jag säger att du ska ringa så behöver du inte fega ur! jag svarar om det är du! nummer: 022461039 puss

2007-07-30 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0