Ronda

Jag och Zacarias begav oss igår till Ronda och det berömda Paradores hotellen för att avnjuta en god middag.
Ronda ligger högt upp i bergen och har fantastisk utsickt och en fantastiskt mysig stad över huvudtaget.
Paradores är en hotellkedja som runt om i Spanien har sina fantastiska hotell som ligger på olika speciella ställen i städerna.
Detta hotell ligger precis på höjden av klippan som visas på bilden.
Man kan se dess tillhörande pool haha.
Detta var en födelsedagspresent till mig av min man.
Han är självklart med på min födelsedag nästa torsdag och firar men då är också min underbara mamma och syster här i Marbella så då ska vi alla ut och äta här i stan.
Maten var super god och bra och vi hade en jätte trevlig stund igår kväll.
Tack älskling för maten.

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja! Men den bara stack ut! :D Jag blev helt paff! :D Hann liksom inte ens reagera! :D Hade någon till mig " eehaa.. aööö gggeee.. din TUTTE HÄNGER UT" då hade jag blivit dögenerad! :D Hahahahaha!!!! Åh jag dööör! :D Hennes pappa pekade dock - inte ett dugg tyst - att hennes tutte stack fram :P

2007-07-21 @ 18:44:58
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0