Gårdagen

Lyckades förengångsskull ta mig till stranden igår. Visserligen vid fyra tiden men de gjorde ingenting.
Var hur skönt som helst. Lyckades tom stanna tre timmar, vilket är stort för mig.
De är fan inte kul att ligga ensam på stranden haha.. Tur att jag köpte mig en tidning på vägen dit.

Skön kväll igår. God middag framför tvn och tittande på Desperate Housewives i två timmar.
Jävla tempo dom har på det programet här haha..
En massage för mig och pojkvännen sen somnade vi som prinsen och prinsessan.

Nu är de jobb som gäller.. Hoppas de är lite folk. Orkar inte med stress idag..

Tack Ericavännen för vårt samtal! Syns snart.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ah, vi syns väldigt väldigt snart! Tror inte du ens kan ana vad jag längtar! :)
ÄLSKAR DIG!

2007-07-19 @ 21:03:56
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0