dagarna tre

Helt fantastiskt att ha sin mamma och syster här nära tättintill.
Var så otroligt länge sen.
Har hunnit med massa känns de som fast ändå inte hehe..
Shoppat en jäkla massa kläder då deras bagage är på viften.
Mammas väska kom tillbaka igår men ronjas och golfbagen fattas fortfarande.
Vet inte om de är spanjorerna de är fel på eller svenskarna som inte kan hålla koll på sina kunders väskor.
BEDRÖVLIGT.
Legat en massa på stranden och ätit gott. Visat dom runt lite i Marbella och så.. imorn blir de mer då jag är ledig.

Imorn fyller jag också år och vi åker iväg till Tarifa för att avnjuta en dag i solen.
Underbart!
Är ledig på fredag också så då blir det iväg till ett vattenland här i närheten.. Mest för att ronja ska få bestämma nått hon tycker är skoj, å andra sidan tycker jag de är lika kul också haha.

Några kunder på jobbet kom in idag och hade en stor champagne flaska med sig och ett stort födelsedagskort. Allt för att jag fyller 21 och i england är de tydligen jätte stort.
Tack grabbar! :)

På fredag åker Zacarias till New york. Jäklar vad jag kommer sakna dig!!

Kommentarer
Postat av: andreas

grattis på födelsedagen :)
-@

2007-07-26 @ 00:18:24
Postat av: veronica

Grattis på födelsedagen älskade vääääään :)

2007-07-26 @ 17:26:04
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Ania

Hejjj Linda..
Först och främst .. grattis på födelsedagen:) kan tänka mej att du har det bra :)
Nääe ja pratar inte flytande spanska :) Därför vill jag åka ner igen o d här gången plugga på riktigt:) nu lärde jag mej massor, men sen .. det är Spanien:D d går inte å plugga hihi:)
jag blev jättesur i början.. saknade mina serier :) o deras riktiga röster :( kunde inte ens titta :) men sen blev det okei.. ansträngde mej för att förstå istället :) haha.. lite beroende av TV tror jag:d
men har du tänkt nåt på vad du ska göra eller tar du en dag i taget.. ja menar ska du plugga där? eller stanna o jobba.. så länge d känns bra?
Men bor din kille där permanent eller är han i Sverige något??

2007-07-26 @ 18:13:15
Postat av: Linda

Tack andreas :)

2007-07-26 @ 19:39:20
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Linda

Tack så mycket ania :)
Aa det har vart en jätte bra dag nere i Tarifa.
Var lite dålig med solkrämen, tror att jag är van med solen men vette sjutton.. 5 1/2 timmar är ett tag :D haha.. får se hur det går när man ska duscha sen. Gash.
Ne precis.. i sverige pratar du ju ingen spanska. Bästa sättet är nog att ta sig ner hit.
Marbella är då inte att rekomendera om du BARA vill prata spanska :P haha. Se på mig :D
Ne ingen aning.
Stanna här kommer jag göra. Trivs så bra och har en fantastisk pojkvän :)
Men skaffa ett mer seriöst jobb ska jag nog göra. Till hösten.
Han bor här parmanent, nu.
Har bott både i sverige och spanien under sin uppväxt men han trivs bättre här så här stannar han nu :)
Själv då? tankar och ideer kring allt?

2007-07-26 @ 19:47:14
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Novali

Grattis i efterskott syster! kunde inte höra av mig n'r jag var i kroatien, no money! men grattis grattis grattis! snart syns vi! puss

2007-07-30 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0