Take me back

Tre dagar har gâtt i skolan.
Lär mig mer och mer för varje gâng.
Läraren sa idag att jag lärde mig fort.
Att jag förmodligen skulle kunna mer spanska än engelska när jag var klar med allt.
Shit tänkte jag. Tänk om det verkligen blir sâ.
Dâ skulle jag verkligen bli glad.
Dâ skulle jag uppnâ nâgot jag länge drömt om.

Jag skulle vilja att alla mina drömmar gick i uppfyllelse.
Skulle man inte mâ tusen gânger bättre dâ?!
Förmodligen. Just nu är det en sak jag vill mer än en annan.
Situationen däremot gör det inte enkelt.

Tänker pâ dig. Finns här för dig om du behöver mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser..

2007-01-18 @ 11:54:22
URL: http://shelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0