Frisören

Satt hos frisören i tre timmar igâr. TRE TIMMAR?
Förstâr inte hur det kunde ta sâ lâng tid.
Tycker jag inte ser sânt jätte annorlunda resultat heller för att ha vart där sâ länge.
Ne brunt blev det inte. För feg för det fortfarande.
La i lite varmare jätte smâ slingor. Sâ det ska se sâ normalt ut som möjligt.
Lite skillnad blev det väl men inte mycket.
Ska göra en ännu mörkare nästa gâng.
Är man feg sâ är man.
Är riktigt billigt att klippa sig här nere.
För att slinga/färga, klippa och tvätta hâret ligger priset pâ max 80 euro. Det är inte ens 800s.kr.
Hur billigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Erica

ta en bild ffs och lägg upp! :D En annan som sitter sådär lagom många mil ifrån är ju toknyfiken!

Kanske ska ta en dagstripp ner och klippa sig :P haha som om man skulle tjäna något på det! :P

2007-01-11 @ 11:59:05
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Andreas

800spänn?! Billigt? Min frisör kostade 595kr, hon klipper när som och hur mkt som helst, när hon ger upp pluggar jag bara in laddaren igen! Blir lika snyggt varje gång... dessutom!!!

Hoppas allt är bra i värmen, här hemma fick vi snö inatt :/

kram

2007-01-11 @ 12:18:17
Postat av: Linda

-Andreas.
Ja men har man inget hâr är det klart det blir billigt, vad förväntar du dig haha.
Knappast sâ jag skulle köpa en sân där självgânde apparat för att fâ en billig frisyr :P
Ne du, det ska vara hâr pâ skallen.
Tycker inte din flickvän det? :P

Aa jag hörde det, men det kan inte ha vart mycket snö som kom? Hälsa alla där hemma. kram

2007-01-11 @ 13:17:08
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Andreas

Jag är ju sån mjukis att jag måste ha något som får det hela att balansera lite, jag vill ju vara en hårding!

Hon gillar det, det sticks så skönt när man klappar på huvudet ;)

-@

2007-01-11 @ 13:29:10
Postat av: Linda

Sluta tro att du är en hârding hela tiden. Funkar liksom inte. Även fast du kör hoj och har rakad skalle.

Men säkert.. :D hârmassage, sâ himla gött!

2007-01-11 @ 13:59:18
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: fatima

jag har klippt mig før 100 kr en gång....men det va en jævligt dålig frisør...haha
hær i norge kostar det væl 3000 att klippa luggen!

lægg upp en blid mænniska så ja får se dig! puss

2007-01-11 @ 15:09:45
Postat av: jaag

Hemma hos karln? har du kille eller?

2007-01-11 @ 16:49:34
Postat av: Linda

Hemma hos karln? Hemma hos denna man? Orka skriva namnet flera gânger.

2007-01-11 @ 17:14:58
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: jaag

men är ni ihop? är ni? är ni? är ni? skepp o hojj...

2007-01-11 @ 17:24:45
Postat av: Linda

Ne jag är inte ihop med nân. Är du?

2007-01-11 @ 17:39:28
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: -Andreas

Vad är det som gör mig o-hård lixom? I'm the maaan, deadsexy man!

Jäklar vad jag saknar värmen, det är en spark i röven att inte låta magen hänga över skärpet så jäkligt. Nu börjar det spåra ur totalt!

-@

2007-01-11 @ 18:35:10
Postat av: Linda

Toffel kallas det andreas, toffel ;)
Ni fâr sluta äta sâ mycket skitmat ni tvâ.

Inte för att vara dum eller nâtt, men jag har värme i mitt land hehe.

2007-01-11 @ 19:06:40
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0