En gâng för länge sedan

Jag saknar faktiskt lördagarna hemma.
Vänta hela dagen för att sen göra sig iordning och fara iväg till Erica, oftast.
För att där sedan träffa hela tjejgänget, dricka nâgra öl,
snacka en himla massa skit och bara skratta sig igenom hela kvällen.
För att sedan ta sig vidare ut och dansa igenom hela natten.
Söndagarna dâ ingen orkar göra nâgonting alls.
Pâ sin högd att vi orkar ta en pizza men inte mycket mer än sâ.
Det är ändâ snart tre mânader sen jag gjorde det sist.

Ikväll sitter tjejerna hemma i Sverige och har precis en sâdan här kväll.
Jag och Fatima saknas visserligen som befinner oss i andra länder.
Önska jag kunde vara med. Bara för ikväll.


Kommentarer
Postat av: erica

Du saknades igår.
men jag bjöd dig på öl ;) du satt ju ändå mitt emot mig .

2007-01-28 @ 17:40:37
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0