Ibland kommer motgângarna

Ibland är vissa dagar jobbigare än andra.
Och tyvärr ser livet ut sâ. Man kan inte göra nânting ât det.
Det kommer motgângar hela tiden som man mâste ta sig igenom.
Skulle kunna skriva en bok om det här, men orkar inte.
Min helg fick iaf en sâdan start.
I fredags var jag bestämd pâ att pâ lördan skulle jag befinna mig i Sverige igen.
Jag orkade verkligen inte stanna en sekund till.
Däremot blev det lite enklare senare pâ lördagskvällen.
Jag stannar ett tag, ger det en chans.. annars söker jag nytt jobb och letar lägenhet.. för jag trivs verkligen här. Kanon ställe och nu snart kommer vâren.
Hur underbart vore det inte att bo själv här. Hur underbart som helst.
Testa pâ det iaf.
Hade visserligen vart skönt att fâ krama om mamma ihelgen och ha henne vid sin sida.

I lördags kväll âkte jag iaf över till Gambasol, den svenska resturangen.
Träffade lite vänner och kollade pâ melodifestivalen.
Det var trevligt och det gjorde mig pâ bättre humör.
Imorn är det mândag igen, fâr se hur det gâr.
Tack mamma och Erica för ert stöd ihelgen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Oj då... Haft en tuff helg??
Då ska inte ja gkomma dragandes med hur synd det är om en soldat i utlande ju, lr det är inte så synd, bara lite så där lätt tråkigt ibland.. Men, jag får ju flyga så.. :D Alltid trevligt.. :P

2007-02-11 @ 21:38:23
URL: http://matttias.blogg.se
Postat av: Mattias

Oj då... Haft en tuff helg??
Då ska inte ja gkomma dragandes med hur synd det är om en soldat i utlande ju, lr det är inte så synd, bara lite så där lätt tråkigt ibland.. Men, jag får ju flyga så.. :D Alltid trevligt.. :P

Håller med dig, vad rä det för fel på det gmala hederliga handslaget, lr kramen, men då är man genuint glad att se ngn.. Pussas, bara så där.. Nja, jobbigt..

Nja, det är ju trots allt lite farligt här nere.. Man går ju beväpnad och så, det är int eför att det är krig, nog mest för att itn ebli rånmördad, men amerikanerna klassar det fortfarande som en "krigszon".. Så nej, gå på stan passar man sig lite för..

Haft en helt underbar söndag.. Inte gjort ngt vettigt alls förutom att tränat, vilket jag säkert får äta upp i morgon.. Men hey, man vill ju va fin till strand säsongen drar igenon igen.. :D

2007-02-11 @ 21:41:12
URL: http://matttias.blogg.se
Postat av: Mattias

Ok, då får jag ju hoppas att veckan flyter på bättre.. Längta hem är bara ett sundhets tecken..

Nej, man vill ju bara pussa på särskillt utvalda ju.. ;)

Ja, har sån tur med gym grejen, här nere har vi det ju helt gratis och där hemma så får vi ett halvår för 300kr, jobbet sponsrar med resten.. :D He he.. Så jag tror nog att det ska gå bra att komma iform även i år.. är nog redan på god väg när jag tänker efter.. :D Rätt skönt faktiskt, en sak mindra att bry sig om..
Fast du verkar va i behöv av det ju.. ;)

Snart är det dax, vissa dagar här nere känns det som om det redan är på väg.. Enda bra med det här landet just nu, vädret.. Tjoho!!!!

2007-02-11 @ 21:56:22
URL: http://matttias.blogg.se
Postat av: R

Här har du alltid en plats i solen....visserligen solariesol...men jag är kramvänlig och tillgänglig...

2007-02-11 @ 22:10:57
Postat av: Karin

ja men du, ibland så går det upp och ibland så går det ner.. Kommer alltid bättre tider:)

2007-02-12 @ 10:13:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Alexandra!

gumman, jag vill att du ska sitta på msn nu så jag kan prata med dig...Love you.

2007-02-12 @ 11:22:11
URL: http://alexandramoller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0