Tapas middag

Det ar inte nadigt vad vi har fixat idag. En tradgard tar verkligen tid. Nu blir det iaf ivag med svarforaldrarna och karln till favorit tapas stallet, La taberna de pintxos. Gu vad jag ska ata. Har gatt ner i vikt sen jag slutade jobba sa behover lite mat sa jag inte ser sa tanig ut i ansiket. Kindbenen syns pa engang nar nagonting hander med vikten.
Imorn ar det nyar. Ska ivag och ata pa Zacarias resturang. 1500 svenska kr for en maltid och dricka. Helt sjukt!! Jag som ar en fattig student gillar inte laget med siffran.

Kommentarer
Postat av: malin

GOTT NYTT ÅR GUMMAN! hoppas ni får en trevlig kväll och att jag får se dig snart igen! PussoKram

2007-12-31 @ 15:46:15
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja jävla kärring jävel!
Hon styr via telefon.
Och vi ska åka hem. Jag måste på rehab typ thailand.Aldrig vart med om värre, är som att bo i en sekt!

2007-12-31 @ 16:09:34
URL: http://johannazetterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0