Sumering

På torsdan blev det middag ute med syskonen och pappa flyborg och farmor flyborg. Åt på ett glas och det var hur gott som helst. Hade en trevlig kväll. Tack så mycket för julklapp och mat :)

Sista dagen och fredagen blev in till sthlm med Novali på dagen. Behövde handla lite matteböcker och diversesaker. Mötte upp mamma och handlade vidare på vägen hem. Min mamma är den bästa. Hon gjorde en supergod middag sen, tog fram vin och bjöd över mina vänner på en trevlig kväll. Hade hur trevligt som helst. Fick en jätte fin kamera och massa sköna kläder i julklapp också av mami. Saknar henne så himla mycket när jag är här borta i spanien.

Aa som sagt, nu är jag tillbaka och huset står tomt och jag känner mig rätt ensam. Hade hellre stannat kvar hemma i sverige några dagar till om ändå inte Zacarias skulle vara hemma den här helgen. Men jag hoppas, och håller tummarna för att han kommer hem inatt. Tror inte det men som sagt jag hoppas.

Saknar alla i Sverige jätte mycket och tack för en underbar vecka. Mamma saknar dig mest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jag vet precis hur du känner, jag saknar också mina så himla mkt...

2007-12-15 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0