Julrean kunde ju jag glömma!

Trodde att den skulle vara här i spanien i mellandagarna också men oj så fel jag hade. Har jag tur kommer den väl efter nyår och om inte senare eftersom att ungjäklarna får sina julklappar runt den 6e.
Frågade Zacarias om de inte var igång nu när alla börjat jobba här igen.

Han - "Men nej! Det är ju inte jul här förrns i januari och de har ju ingen rea innan folk köpt julklapparna"

Typiskt! Jäkla typiskt då jag för engångsskull kände för att ta mig utanför dörrarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så det kan bli=) kan ju trösta dig med att du egentlgen inte borde köpa massa vinterkläder nu ändå! vänta till slutet av januari istället då du kan fynda sommarkläder, detsom behövs mest där nere ändå ju=)..men visst är det störande dom få tillfällena man tar sg ut så att säga, haha..! Kram kram

2007-12-26 @ 18:45:47
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: Veronica

jaaa de tkan vi!Du får skärpa dig med det där med att visa bilder på ditt hem, nu måste ja fååå se lite :D

2007-12-27 @ 14:33:54
URL: http://humlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0