Full rulle redan

Det är kallt, men ändå skönt på nått sätt. Det är frisk luft. Hade förväntat mig ett mycket kallare Sverige.
Hann inte med mycket igår. Syster min skyndade på mig som sjutton så fort vi kom innanför dörrarna och det var bara att svida på sig partydressen. Ut på Norrtäljes enda nattklubb ;) men jag hade kul. Dansade nog hela natten både tillsammans med vänner och själv. Yepp det är jag det. Älskar att dansa.
Idag blev det pepparkaksbak och en promenad med mamma. Får främmande till middagen.
Det är skönt att komma hem en vecka. Men sen räcker det nog.
Saknar dig Zacarias något otroligt mycket! Du är bäst!

image217
(Hade hoppats på att jag fått med mig kamerasladden så jag kunde lägga in kort, men icke. Blev en bild från Sverige i sommras istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0