Sverige

Tillbaka till Sverige igen. Regniga Sverige.
Men de gör faktiskt inte så mycket.. Har haft sol i Spanien sen vet inte när så kan vara
lite mysigt med lite mysdagar som denna.
Blev upphämtad av min underbara  Syster Novali och mina tre underbara vänner.
Sebastian, Fatima och Erica. Erica var däremot en stor överaskning :) En bra sådan!
Fatima åkte tyvärr tillbaka till Oslo imorse. Träffades nån timme på alla dom här 9 månaderna som jag vart borta.
Vi får ses snart igen vännen!
Vi satt iaf här och pratade massa skit sen blev det sovdags.


Resan igår var dryg. Mellanlandningar och under hela resan hade jag huvudvärk.
Kändes som att det stod "prata med mig" i pannan då folk i kön och folk på flyget promt skulle prata med mig.
Visst var de trevligt så.. men jag ville faktiskt sova hehe.

Idag blir det en sväng ner på stan, försöka fixa lite svenska kronor då jag bara har euro och ikväll blir det underbar grillning med vänner och syster om vädret är okej. Annars blir det en annan god måltid.
Ska njuta av tiden som jag är här i Sverige nu. Lite mer än en vecka. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0