Glad bara sådär

Dagen på jobbet var hemsk. Usch, känner verkligen att det är dags att byta jobb.

Nu däremot är jag glad, riktigt glad.
Pratar högt med mig själv, skrattar.
Kollar på Sex and the City och dricker en Bacaradi Breezer.
Har ännu inte bestämt planer för ikväll. Sitta kvar här och njuta eller ta mig ut en sväng.
Tidig dag på jobbet imorn.
Men nu är jag glad.
Vet inte om jag är glad för den goda drickan eller för att jag vet att imorn kommer min prins hem.

De är för att prinsen kommer hem imorn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Linda! ville bara önska en mysig ledig söndag=) förstår om du är glad nu då! kram kram

2007-08-26 @ 13:03:23
Postat av: Linda

Ojaa.. underbar lördagkväll och söndag :)
Tack så mycket!

2007-08-27 @ 10:04:10
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

Nu är det ännu mer som händer! :D hahaha!

2007-08-28 @ 15:23:06
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0