Du och jag mot världen

Fan du fâr mina târar att rinna längst kinderna när jag ser vad du skriver kära syster.
Jag önska jag kunde ta hand om er, fast här borta.
Att hela min underbara familj flyttade hit.
Jag vet att jag fâr göra vad jag vill men samtidigt känns det som att jag ska vara där hemma och skydda er.
Kolla sâ ni inte râkar illa ut eller gör massa dumma saker, varför.
Jo för jag är eran storasyster.
En storasyster ska göra sâdan saker.

Saknar er alla nâgot fruktansvärt mycket.
Önska ocksâ att vi alla tre kunde växa upp tillsammans,
att ni kunde vara här nere med mig.
Men jag förstâr att de inte gâr.
Ni lever för era saker där hemma och jag för de här nere.
Jag vet att vi snart syns igen.
Men just nu är ni för lângt bort. Kom hit snart, snälla.
Vi mot världen, alltid.

Fan vad jag saknar er!

   

Kommentarer
Postat av: Erica

Men du är stark gumman.
Du har psyke. Jag har inte psyke att vara borta så länge från min familj. Därför avundas jag dig.
Du är stark. Dom finns där.
Men jag förstår att det känns som en evighet innan man träffas igen :/

Älskar dig.

2007-04-06 @ 21:44:15
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Alexandra!

Glad Påsk älskling!

2007-04-07 @ 08:58:47
URL: http://alexandrasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0