Vilsen pâ vägarna i Spanien

Haha kan inte mer än att skratta lite ât mig själv.. Har nämligen vart pâ vift idag, helt ensamen haha. Men vad gör man inte, man kan ju inte sitta inne och ruttna hela dagarna.
Gjorde mina dagssysslor som detta jobb innebâr och sedan skulle ha träffat Lotta men hon kunde inte.. sâ jag satte mig i bilen och började köra, visste inte var men det visade sig efter ett tag.
Körde mot köpcentrumet El Cañada eller hur det nu stavas, men det bästa var ändâ att jag inte kunde vägen helt ordentligt sâ jag vimlade omkring där som en galning ett litet tag tills jag förstod att jag hade svängt av motorvägen för tidigt.
In pâ H&M för att leta väska vilket jag inte gjorde..
Gick istället och köpte lite godis och satte mig i bilen igen, även denna gâng visste jag inte vart jag skulle.. Slutade med att jag körde mot Puerto Banus och till köpcentret där.. Tänkte att jag skulle kolla läppglanset till dig Erica ;) Tyvärr sâg jag inga priser vännen.. men det kommer :)
Efter en stund tröttnade jag och gick och satte mig i hamnen.
Hur underbart som helst med solen i ansiktet.
Elisabeth tyckte t.o.m att jag hade fâtt lite färg sâ passa er där hemma :P Snart är jag pepparkaka igen.

Aa en förkortning helt enkelt av min lânga dag. Har precis gjort iordning lite korvstroganof till barnen, vilken kock jag är. Nu blir det nog sängen om jag ska orka med en sân här dag imorn igen.

Ni skrattar nog ât mig där hemma men samtidigt blir ni nog inte förvânade av hur jag är :) är det inte till Spanien jag ska rymma sâ är det nâtt annat jag hittar pâ i Spanien haha.

Saknar er alla där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0