Summertime

Vilken underbar dag det har vart.. Sol och inte ett enda moln.
Var och fixade nya solglasögon till Lotta tidigare och sen tog vi en fika ute i solen pâ ett litet cafe.
Fick inte nog av solen dâ sâ jag âkte hem sen och satte mig vid poolen och mös :)
Skönt att slippa vintern och det kalla i Sverige faktiskt.

annars har veckan vart rätt lugn. Börjar komma in i jobbet nu och jag och barnen lär känna varandra mer för varje dag som gâr.
Var och ât lunch med Lotta och Cicci i onsdags nere vid hamnen pà ett svenskt ställe.
Bakad potatis med skagenröra, fast den är inte lika bra som landkrabbans hehe.
Igâr var jag bara inne och kollade pâ film, det spöregnade nämligen. Som tur var slapp vi översvämningen den här gângen, den râkade Sevilla ut för.

Ikväll blir det lugnt, ska hämta barnen frân deras träning vid âtta och sen ska vi väl fixa nâgonting att äta.
Imorn däremot hoppas jag pâ utgâng :) Man mâste ju passa pâ när man är ledig.
Träffa lite människor och lära känna utelivet lite mer hehe.

Hoppas ni hade kul pâ kryssningen igâr tjejer, hade Ónskat att jag kunde vara med er pâ den. Fâr ta en till nästa âr igen.
Alla där hemma, när kommer ni?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi kommer i vår älskling :)

2006-11-17 @ 18:50:22
Postat av: Linda

Ja det mâste ni verkligen göra, hoppas det gâr fort :)

2006-11-17 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0