One night in Marbella

we know they're gonna say we're wild, but we remember what we did and smile.

sommar

Jag börjar bli lite orolig att jag har kommit in i Spanienklimakteriet. Har väl sagt sen tolv att jag ska försöka ta mig ut i solen. Men inte.
Tvätten rullade pâ sâ bra och sen hade det gâtt en timme. Och duschningen som annars kanske tar 10 till 15 minuter var nog längre än sâ. Och vips sâ hamnade man framför den här burken igen.
Jaja ska bara skriva klart det här och sen ska jag iaf gâ ut.
Är grymt sugen pâ att ta mig en shopping runda. Svenska lönen kom ju ändâ i fredags.
Har hittat ett par jeans som jag tror skulle kunna passa mina ben men förmodligen gör dom väl inte det.
Helst av allt skulle jag vilja ha en helt ny garderob. Men det kostar ju.

Blev middag i lördags iaf. En riktigt trevlig sâdan. Var nere i hamnen pâ en argentinsk restaurang och ât sâ himla god mat.
Först ât vi nân ost som dom hade smällt.
Sen blev det tvâ olika kötträtter och bâda var gudomliga, tillsammans med potatisgratäng.
Ett riktigt gott rött vin till detta ocksâ.
Hur som var det riktigt trevligt och jag gör gärna om det igen.
Efter middagen träffade jag och mitt sällskap pâ Lotta och Cicci nere pâ Tacoloco och sen begav vi oss alla till Havanna. Bâda dessa är tvâ krogar.

Igâr sov jag ett tag, var riktigt trött. Sen var jag förbi Lotta pâ jobbet dit även Cicci kom och det blev en hel del tjejsnack hehe.
Helt sjukt vad tjejer är duktiga pâ att snacka massa skit med varandra :)
Även Lottas pappa kom ner och när klockan var tio gick vi alla och ât pâ en restaurang.
Tack Lottas pappa för maten.


Jag blir oerhört glad av att se sânna här saker frân er där hemma. Dâ vet jag att ni tänker pâ mig och att jag fortfarande finns i era minnen.

Postat av Erica:

Visst känns det som ett hål i hjärtat ?
När Linda flyttade så försvann det en bit och den kommer aldrig fyllas så länge som hon är borta.

Kan tänka mig hur du har det Emma, ni levde tätt inpå varandra. Ni är syskon. Du måste ha det verkligen jobbigt

Pussar Erica

Postat av Emma:

linda är grym, inge snack om saken.
och visst är livet tungt, men glädjen över att hon har det bra och att man snart kan få träffa henne gör gott. minnen med linda är obetalbara.


Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Erica

ååh det är klart vi pratar om dig! Jag kan ibland inte sluta med det!
Jag ser att du har det bra där nere och det glädjer mig. Lotta och Cissi verkar vara riktigt trevliga tjejer. Va kul att du har hittat några!
Älskar dig!
BESIS

2006-11-27 @ 18:59:43
Postat av: Linda

Jag blir sâ glad när jag ser dig skriva det där!
Dom är jätte trevliga och jag är glad att jag träffat dom här tjejerna.
Du fâr komma ner sâ du ocksâ fâr träffa dom.
Jag har det bra och det känns verkligen skönt. Saknar er däremot.
Te quiero!
BESOS!

2006-11-27 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0