Egoistisk, kanske..

Jag vet inte om det är egoistisk att skriva sâhär men jag gör det ändâ. Jag hoppas faktiskt att det inte kommer bli en likadan kväll som om jag vore där, sânna där kvällar som du och jag Erica alltid har.
När vi alltid dansar, i timmar känns det som, fast det inte är det.
Jag vet att du kommer fâ kul och jag hoppas verkligen det.
Jag vill verkligen inte förstöra era kvällar.
Men jag kan säga att utelivet här är inte detsamma som dina och mina danser tillsammans.
Helt sjukt vad annorlunda det blir, men vi vänjer väl oss, vare sig vi vill eller inte, tyvärr.

Älskar dig vännen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Underbaring.
Nu är det slut på det roliga nu kan jag läsa allt.
Emma har visat mig din blogg. Kulllllllllllll.
Sitter på Emmas rum och vilar. Håller på att slipa diskbänken inte roligt hela köket är som en stor lerstuga.
Här är vädret inte roligt. Har redan arbetet in 6 hela dagar i extra ledigt på arbetet. Vill komma ner till dig och bara slappa.

2006-11-25 @ 19:08:26
Postat av: Mamma

Trivs inget vidare på arbetet men ska försöka stå ut.
Imorgon ska jag läsa hela din blogg. det ska bli roligt. Kan tänka mig att du ser kool ut i dina fina nya leopard skor. Älskar dig länkar efter dig så det gör ont. Kommer snart.

Puss puss
mamma

2006-11-25 @ 19:09:51
Postat av: Linda

Haha vad roligt det var att läsa ditt inlägg mamma :) Nu mâste jag ju verkligen visa att jag skärper mig ocksâ, men det gör jag, det lovar jag.
Vad duktiga ni är som hâller pâ med köket sâ mycket som ni gör. Ni fâr skicka bilder sen sâ jag fâr se hur det blir.
Vad trâkigt att jobbet är sâdär. Du fâr komma ner hit och vila lite och spela massa golf, det behöver du nog. Andas annan luft :)
Saknar dig nâgot oerhört mycket. KOM SNART!
älskar dig massa. Pusspuss

2006-11-25 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0