duochjagmotvärldenemma

Vilken underbar bild du gjort till mig min syster.

duochjagmotvärlden

Det här är ju nâgot du verkligen ska fortsätta med.
Det är helt otroligt hur mânga känslor min kropp fylls med när du skriver pâ din blogg.
Jag trodde att det skulle vara lättare men det var det tydligen inte, helt otroligt jobbigt.
Du fâr ju ta och komma hit snart fattar du väl.
Och du, Nova kommer klä dig väldigt bra.
Min katt är ju bara för underbar, ni fâr göra om mitt rum till hennes för ett tag, eller ta med henne hit ocksâ vet jag.
Jaja kan inte mer än att skriva att jag saknar dig sâ det gör ont.
Hur som, fortsätter jag skriva om det här nu sitter jag snart här och bölar.

Min början pâ veckan har vart lugnt och skön. Har verkligen inte gjort ett piss.
Igâr lâg jag i solen bara och njöt och idag har Paula, tjejen, vart hemma frân skolan sâ vi hängde framför Karlsson pâ taket. Haha trodde den inte var sâ bra som den var. Tror jag skrattar mer ât den nu än när jag var mindre.
Juste, det ringde frân Barcelona idag. Hade sökt ett jobb där innan det här i Marbella. Och hon bad mig höra av mig när jag ville ta mig uppât i landet. Varför ska alla jobb alltid komma samtidigt för?

Nu ska jag nog röra mig mot sängen. Helt sjukt vad jag sover pâ nätterna. Sweet dreams. Saknar er.

Kommentarer
Postat av: NOVALI

NOVALI

2006-11-22 @ 18:57:15
Postat av: novali

Ja felicia ligger jämt där nere.
mamma och micke har gjort ännu mer i köket, blir riktigt snyggt.
jag skickar bilder ihelgen för daniel har inga roliga här! JAG SAKNAR DIG!

2006-11-22 @ 20:12:29
Postat av: Linda

vad kul att det blir snyggt i köket, nästan sâ jag mâste komma hem och kolla.
Mamma ringde mig igâr, hon är för mysig hon. Frâgade vad jag önskade mig i Julklapp :) hihi.

Novali blir bra, men Nova hade blivit bättre :)

SAKNAR DIG ÄNNU MER!

2006-11-23 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0