What you need, when you need it

Jag skulle kunna skriva sâ otroligt mycket om den här helgen. Bâde bra och sjuka grejer men jag lâter faktiskt bli.
Hade jag skrivit i detalj om den här helgen hade inte ens sidorna här räckt till.
I fredags var jag iaf ut en sväng. Träffade pâ en himla massa trevliga nya människor.
Hamnade dessutom pâ alla möjliga krogar som garanterat inte finns i dom trakterna jag är i hemma i Sverige.
Lyckades faktiskt ocksâ ta en taxi hem pâ morgonen och vi lyckades t.o.m ha nâgra konversationer i bilen med hjälp av min dâliga spanska och taxichaufförens dâliga engelska vilket var väldigt skoj för nu ser man ändâ att man lärt sig en hel del.
Upp pâ lördamorgonen och skjutsa barnen till Padel, sen var hela familjen iväg pâ nân skolgrej som killen hade.
Han gâr i en engelsk skola sâ det är folk frân nästan hela världen som gâr där, sâ alla länder hade sitt egna bord med typisk mat frân respektive land. Självklart sponsrade vi svenskarna och deras köttbullar, prinskorvar, ägg, skinka och annat man kan tänka sig pâ julbordet.
Dessvärre smakade vi pâ den ryska vodkan ocksâ och det slutade med att jag sov igenom hela lördagskvällen.

Idag ska jag nog iväg pâ lunch senare med en svensk.
man förväntar sig att det ska krylla av spanjorer här nere men är man nere i Puerto Banus, i hamnen, sâ är det nog mer svenskar och engelskmän än spanjorer.
lite konstigt faktiskt. Känns som om man har hamnat pâ helt fel ställe, men det är trevligt.

Tänker mycket pâ er där hemma.
Den här veckan kommer iförsig Sebastian och hans kompis ner till helgen och ska se hur jag lever här nere. Och tidigare i veckan kommer en annan svensk som jag träffade i början pâ min vistelse här.
Kul med lite folk hemifrân :)

Emma, Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha i Julklapp. Har inte kommit pâ nâtt som jag behöver mer än lite pengar sâ jag kan köpa mig lite nya kläder kanske.
Och kameran sâklart. Men det vet mamma redan. Förhoppningsvis kan vi fixa den innan Jul sâ jag kan visa er där hemma hur min Jul var.
Vad önskar ni er?
Hälsa mamma! Saknar er massor!

Kommentarer
Postat av: Erica

Linda, vad händer med din msn :(:( saknar dig!

2006-12-04 @ 11:12:50
Postat av: Linda

Min msn lever sitt egna liv.. Jag blir tokig! GASH
Saknar dig massor!

2006-12-04 @ 13:17:32
Postat av: Linda

Min msn lever sitt egna liv.. Jag blir tokig! GASH
Saknar dig massor!

2006-12-04 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0