Om jag kunde trolla

Jag minns det här som igâr. En höjdundradens förfest.

..

Erica Vännen.
Fortsätter du skriva som du gör kommer mina târar snart ha blivit en hel ocean.  
Sitter fan och as lipar i stort sätt efter varje ord jag läser och det är inte sâ det ska vara.
Saknar dig och er nâgot fruktansvärt mycket, läs FRUKTANSVÄRT.

Jag är otroligt glad för fatimas skull. Sâ kul för henne att hon nu äntligen fâr flytta till Norge för ett tag. Det hon alltid har drömt om. Kanske hittar hon sin blivande man där och dom skaffar sig ett litet hus i utkanten av Oslo. Haha vilka otroliga bilder jag fick upp nu.
Fatima med massa ungar? ne tror inte det va hehe.
Kanske är det lättare för mig att ta den här nyheten som redan är här borta. Jag vet inte.

Vi kommer inte splittras, vi kommer alltid vara vi. Oavsätt avstânden vi är pâ.
Innan du ens vet ordet av det sâ är vi redan hemma igen, allihopa, och gör samma galna upptâg som vanligt. Eller hemma och hemma.
Kanske har vi alla hamnat pâ ett och samma ställe där vi alla vill leva vidare vâra liv.
Hur som ska vi göra det tillsammans.
Vi kommer göra ALLT sânt där som vi är sâ jäkla bra pâ, sânt som bara vi klarar av.

Vem vet, jag kanske stâr utanför din dörr nästa vecka. Inte för en längre stund, men iaf för en liten.
Det är dom smâ stunderna man ska ta vara pâ. Det är dom vi ska leva vidare pâ.

Vi kommer alltid finnas för varandra! ALLTID!
Jag vill att ni där hemma ska mâ bra, kan ni inte bara fatta det. Gör mig den tjänsten.
Det skulle fâ mig att mâ sâ mycket bättre.

Hur mycket kan man egentligen pâverkas av andras känslor och tankar?

Kommentarer
Postat av: Erica

Förlåt Älskling.
Min mening var inte alls att få dig att gråta.
Vet inte om jag gråter av lycka eller av saknad.
Kanske både och. Är så fruktansvärt stolt över dig som har tagit steget från den här hålan.
Blev riktigt sugen själv när du åkte...
Nu när Fatima åker blir jag ännu mer sugen.
men kan inte göra något sådant mot Pär känner jag.
Men resa runt jorden ska jag :) ska bara smöra in mig lite på jobbet :P haha!

Älskar dig

2006-12-30 @ 11:53:17
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

Det gör inget vännen. Det är inte ditt fel.
Jag har ju känslor jag ocksâ, eller hur. Saknar er nâgot otroligt mycket. Och igâr och förrgâr hade jag ocksâ riktiga deppdagar sâ det var dags för mig att visa mina känslor.
Vi borde âka nânstans allihopa. Vi har aldrig var utomlands tillsammans. Alla har alltid âkt själva med nâgra andra.
Sâ nu fâr vi se till att fixa det här :)

älskar dig!

2006-12-30 @ 14:45:39
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

Ja men det borde vi verkligen göra.
Åka vi tjejer bara. Det är något vi borde spara till.
Jo, alla har vi nog vara deppdagar. Tack för att du vill dela dom med mig.

Hörrö! Haha fyfan va kul det var när du ringde igår :P gick det bra att köra hem sen?
Karlafan och vara seg :D pussis
love you!

2006-12-31 @ 10:44:17
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

Det är verkligen nâgot vi borde spara till, vi skulle fâ det sâ jädrans kul. Tvekar jag inte en sekund pâ.
Tack själv, det är bara att ringa, sms eller maila om det är nâgonting. Jag vill dela dina dagar som jag delade dom med dig förut.

hAHA Jaa, jag blev sâ glad när du var vaken :)
Det gick bara fint fint, Zacarias var lite smâ rädd hehe, förstâr inte varför :)
AA Men idag gjorde det inge att han har vart seg. Vart med honom hela dagen. ätit lite smâ tapas pâ en tapasbar vid stranden i marbella. Och massa annat sâ det var värt väntan :)

Ha ett underbar nyâr vännen!

2006-12-31 @ 18:59:56
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0