En början på livet kanske

Då hade skolan börjat. Verkar hur roligt som helst. Men svårt också. Igår skulle vi blanda färger för att få ut den andres personens fondation färg. Inte hur enkelt som helst direkt. Och verkligen inte när man har färgerna vitt, gult, rött, blått och svart.
Kommer bli kul när vi får börja sminka på riktigt fast lite läskigt också hehe. Men man ska inte vara feg i det här yrket har jag fått höra några gånger nu. Man måste vara framåt.
På lördag har makeup store sitt 10 års jubileum så då är vi inbjudna dit och kolla på visningen.

Är hösten på väg nu eller? Det här vädret går verkligen i vågor hela tiden.
Jag vill iförsig ta fram min höst jacka som jag införskaffat så jag klagar inte. Har aldrig längtat till hösten så här mycket förut hehe.

Kom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0