Ännu en vecka har gått

Jag förstår fortfarande inte vad tiden tar vägen!
Den här veckan har vi haft grupparbete i skolan. Vi har vart tre i varje grupp och varje grupp har fått en trend ifrån moderådets trendguide som vi sedan skulle visa upp i ett skyltfönster genom att bygga saker. Min grupp fick 20talets badmode, mycket Chanel, svartvitt och hårda mönster. Riktigt kul! Mest nöjd är jag med min baddräkt jag gjorde av vävplast men också parasollet som sattes ihop av hönsnät. En grupp i klassen gjorde en fantastisk klänning av silkespapper! Studiebesök hos Svt har vi också hunnit med. Så kul att se hur allt går till.
Annars har veckan bara gått! Åkte med kusin, kusinbarn och moster in till stan idag igen till en annan moster och kusiner. Lilla Nellie 3år åkte tunnelbana för första gången och var helt fascinerad! Söt unge!
Ikväll blir det mjukisbyxor och soffläge.
Imorn ska vi in till stan igen, lillasyster fyller 19 år!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0