Bra helg, igen!

Min underbara lilla prinsessa fyllde år ihelgen så det firades med 5års kalas. Presenten var en favorit så vi ritade monster High hela dagen. Hon är så fantastisk den här lilla flickan! Jag blir så varm att hon tagit in mig i sitt liv så fort fast jag bott utomlands i så många år. Det betyder så mycket!
Efter kalaset åkte kusin och jag hem till mamma och satt på mitt golv, drack lite rödvin och gjorde oss snygga. Vidare till Hallstavik på inflyttningsfest, mötte upp andra kusin och hans tjej och framåt midnatt fick vi skjuts till Norrtälje och teatern. Måste ge en eloge till den fina inredningen dom fixat. Lite drinkar, dans och massa skratt gjorde kvällen helt fantastiskt kul! Jag har verkligen en sådan fin familj! Taxi 03.00 ut till Älmsta där det bjöds på köttbullar och makaroner! På söndan vaknade vi upp trötta efter alldeles för få timmars sömn men tog oss till moster där vi fick äppelpaj. Bra helg med andra ord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0