Sun is shining

Andra veckan i skolan var minst lika rolig som första! Vi har dragit igång ett projekt där vi fått en "kund" som vi sedan ska få inreda en lägenhet åt. Det blir moodboard, perspektiv ritningar och skalor. Så kul! Vi har också fått lära oss mer om färg och ncs systemet. Jag kan idag säga om en färg är kall eller varm, ange hur många delar vitt, svart och färg den innehåller och vet vilka färger som komplementerar varandra etc etc.

En del kul har hunnits med också. Jag har fått mina naglar fixade, vart på släktträff, shoppat, druckit massa öl på en afterschool och umgåtts med fina vänner.
Idag blir det kräftskiva tillsammans med tjejerna! Som jag längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0