En vecka i Sverige

Det har gått en vecka sen jag flyttade. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver uppleva en sådan jobbig situation, även om det var jag som tog steget. Att behöva säga hejdå till sin familj som man levt med i 7 år gjorde verkligen ont! Mamma var så söt och hade fixat med en överaskningsfest till jag kom hem. Utan att ha någon överhuvudtaget stod 25 personer utav mina närmaste i hallen och välkomnade mig hem! Underbara människor!!
Veckan hemma har vart jättebra! Härliga dagar med sol! Myskvällar, sommarfest hos bästa vännen, shopping och bara njuta av allt det svenska.
På måndag börjar skolan så jag passade på att köpa mig själv en present idag. På måndag börjar skolan, jag är nervös!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Längtar efter vår Stockholms-fika :) hoppas du har det jättebra där uppe i norr vännen!!

2013-08-09 @ 08:59:46
URL: http://alltommarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0