Dekor & Reklam

Andra veckan i Sverige och första veckan i skolan.
Jag går en 4 månaders kurs/utbildning inom Dekor & Reklam på medborgarskolan och jag tycker det är så himla kul!
Första veckan har vi sysslat mycket med form, färg och inredning. Fått klippa å klistra, rita perspektiv och rum i skalor, inreda en butik i skala på papper och få lära oss vilka färger som komplementerar varandra etc.
Mitt huvud har vart helt fullt med information så jag har somnat vid 22 på kvällarna! Var inte direkt de jag gjorde i Spanien. Å andra sidan är mornarna mycket tidigare också då jag måste gå upp vid 06 men de gör mig absolut ingenting.
Vi är lediga på fredagar så gårdagen spenderades i lugn o ro i hängmattan, solandes och sedan med en 5km springtur. Massa mys med mamma hann jag med också! Så mycket tid vi har att ta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0