Krångel med bloggen

Det går ju inte att blogga från Appen! Har försökt flera gånger men det går inte ens att logga in.
 
Midsommar kom och försvann med en himlans fart. Det blev en lugn kväll med svensk middag på resturang Sardin tillsammans med Zacarias, Lotta och Sandra. Väldigt mysigt!
Imorn åker Z bort igen. Tillsammans med sin mamma som är här nu åker dom till Kuba så jag och katterna blir själva hemma en längre stund. Lite tråkigt är det men det ska nog gå bra. Jag brukar roa mig rätt bra själv :)
Den här veckan får jag se fram emot torsdag. Suite del mar har sin sommaröppning så det ska bli skoj.
 
Nu håller vi påplanken i fotboll också! Vore grymt kul att se dom i final!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt i havet? Det är ju iskallt! Haha. Jag är en riktigt badkruka. Kaaanske tar mig ett dopp i aug/sep ;)

Det går bra för oss! Jisses så snabbt tiden går bara. Känns fortfarande lite som man är på semester. Får massa besök nu och är ledig ett par veckor så då känns det nog ännu mer som semester! Men jag gillar Marbella, det är fint här :)

2012-06-26 @ 09:38:45
URL: http://alltommarbella.com
Postat av: Ronjja

Haha det får jag göra :) har tänkt att köpa massor där nere istället men får väl ta med mig till dig iaf :)

2012-06-27 @ 10:52:51
URL: http://Nattstad.se/ronjjazetterberg
Postat av: Johanna

Neeeej inte min heller, jag blir galen! Jag har tagit bort och laddat ner en ny app men det funkar ju inte heller! Vem vet vad man ska göra?! Så lätt att blogga med den ju :)

2012-06-27 @ 21:28:39
URL: http://jihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0