Allt eller inget

Gårkvällen blev fantastiskt trevlig! Middag i Puerto banus på amore i fantasia som hade fantastiskt god risotto och carpaccio! Sedan åkte vi med tjejernas kompis till Suite och vidare till Olivia. Vi avslutade morgonen kl 06 efter att vi hade suttit i loungen på Olivia och pratat och skrattat! Idag åkte vi till ocean club som har en enorm pool, massa solsängar och ett lounge ställe. Det har vart 35 grader idag med Afrika vindar så det är knappt att man har kunnat andas! Olidligt! Nu måste jag vila och göra mig en ceasar sallad och sen är det dags igen. Det märks att jag är gräsänka och har vänner på besök annars hade jag aldrig orkat! Bild lånad från ocean club. Mirella har alla bilder på sin iPhone tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0