Nya kuddar

Jag hade en sådan shoppinglust när jag var i Sverige!
När man däremot reser med en liten väska så går den där shoppingen och storleken på väskan inte riktigt ihop.
Inne på Hemtex hittade jag 2 kuddar för ynka 99:- styck så då kunde jag inte låta bli! Det kändes som att jag hade gjort ett kap om man bara ens tänker på vad kuddfodral kan kosta.

Nu kan jag däremot inte bestämma mig för om dom ska vara i vårat vit/gråa sovrum eller om dom ska få ta plats i soffan tillsammans med det bruna & beiga.

Alla fantastiska tavlor vi har på väggarna är gjorda av Zacarias pappa och låter många härliga färger få plats i rummen, så lite blandat blir bara snyggt!


Kommentarer
Postat av: Erica

Det lovar jag att göra hjärtat! Det känns så tomt när du åker :( Mår verkligen bra av att ha dig här. Saknar dig så det gör ont emellan åt. Fina fina vän. Hoppas det inte tar allt för lång tid tills vi ses igen! <3

2012-01-10 @ 20:16:16
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Jag funderar också på hur jag skall få plats i min väska när jag flyger ner till Spanien igen på söndag...håller med om att det är bättre shopping hemma! Mer billiga grejer, erbjudanden och sånt. I alla fall om man jämför med San Sebastian.

2012-01-10 @ 22:01:46
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0