Naglar

Jag fick jättefina julklappar i jul och en sak som jag hade önskat mig av mamma var ett nagelvårdskit.
Jag är hemsk på att ta hand om naglarna så nu tänkte jag att det skulle bli ändring på det!
Ett par snygga naglar gör rätt mycket till ens outfit och framförallt när man som jag jobbar med kunder varje dag.

Nu några minuter senare är jag nästan klar. Ska bara tas bort lite som hamnat på sidan men oj vilken skillnad det blev! Underlack och överlack är underskattat!

Tack älskade mamma!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid bra presenter! Så tråkigt att köpa själv.

2012-01-17 @ 20:19:05
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Alexandra Möller

Heej Linda!!:)

Skitsnyggt!



Allt bra annars? Kram

2012-01-17 @ 22:52:29
URL: http://blogg.mama.nu/molleralexandras
Postat av: Erica

Min motivation kommer när jag tittar på hur jag såg ut innan jag blev gravid med Ofelia. Vägde dock bara ynka 49kg ( vilket jag absolut inte vill väga ) men det ger mig go till att jag faktiskt har varit smal en gång i tiden. Sen har man så mycket "överflöd" när man varit gravid så redan efter 2,3 träningspass så börjar man märka resultat. Det går undan för att det är så mycket överflöd verkar det som. Eller så har jag bara tur :)



Ut och spring? Ät mindre potioner och rör på dig! ( som om du behövde liksom host ;) )

2012-01-18 @ 11:32:57
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0